Underbara helg...

2009-12-06 @ 00:42:20

Har hittills haft en underbar helg. Igår (fredag) var vi ( Jenny & Leon, Anna & William, Susanna, Therese, Sacha och jag) och kollade på barnens show, det är så kul att se när de uppträder, de är så söta och jag är så stolt :)
Tjejerna slocknade direkt när vi kom hem, blev en lång dag för dem.

Idag gick vi upp vid tio och åt frukost och begav oss sedan ner till Bandängens lekpark där det var julmarknad. Vi fick träffa tomten (inte den riktiga enligt Claudia för den riktiga kan man bara träffa i gamla stan), tjejerna fick rida på ponnyer och kolla på kaninhoppning sen kom Aya Baya band och uppträdde det var en perfekt julmarknad för barn, är glad att jag fick reda på i sista sekund att det var idag. Var i parken i 3 timmar och hade klätt oss varmt och skönt fast det var plusgrader, i början tyckte jag att det var lite väl överdrivet att dra på mig överdragsbyxor och sånt men jag är glad att jag gjorde det annars hade jag nog frusit ihjäl.
Efter julmarknaden gick barnen och jag hem och gjorde oss iordning för att åka till Göta Lejon och kolla på "High school musical" som vi tyckte var jättebra, vi borde gå på musikaler oftare eftersom det är så roligt, men det är ju SÅ dyrt. Efter musikalen hamnade vi visst på en lite finare restaurang, kände mig inte alls bekväm i början men personalen var superbra och kändes inte alls som att de tyckte man var besvärande för att det var barn med, ibland kan iallafall jag känna att folk blir besvärade. Maten var jättebra och barnen åt kycklingspett med fingrarna, haha.
Efter middagen åkte vi och kollade på Jockes match en stund, när vi kom hem kl 21 lade vi oss på soffan och bara mös tills flickorna somnade i mina armar, en perfekt dag!
Tack morbror Carlos för din del i High School Musical överraskningen.

Imorgon tänkte vi bara vara hemma och baka lussekatter och göra knäck, på kvällen åker flickorna till pappa. Snyft! Men en vecka går ganska fort tack o lov.

Här är lite bilder:

Barnen med tomten

 

Claudia rider

Nadja rider också

Aya Baya bandet

Leon tyckte dom var jätteroliga

Nämen det är ju Nicklas pappa (en gammal klasskamrat) visste inte att han höll på fortfarande

Nadja gör sig fin för musikal

Claudia likaså

Mina fina tjejer

På restaurang



Kommentarer

Postat av: Jenny

Vilken härlig lördag! Jättefina klänningar på dina jättefina tjejer,den som N har på sig har jag också kikat på till Mich... L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback