Glömde det viktigaste...

2009-11-13 @ 09:49:01

Viktigast av allt glömde jag ju att skriva. I tisdags var jag på utvecklingssamtal i Nadjas skola, kan inte bli mer stolt. Hon fick bara massa positivt inte ett negativt ord. Hon är så duktig min tjej :)
I de ämnen där hon inte har sin klassföreståndare har de som ett omdömessytem med 5 olika omdömen, Nadja hade bäst på allt :) Hoppas bara att det håller i sig i några år till och att hon inte blir skoltrött.
Slut på skrytandet nu ska jag återgå till mitt skolarbete, blää, jag däremot är skoltrött :)

Kommentarer

Postat av: Nettan

Nadja har ALLTID vart duktig..det kan JAG intyga..å så väluppfostrad! Så artig och kärleksfull...aa en bättre tjej får man leta efter!! TA ÅT DIG NOELIA du gör ett BRA JOBB!!!!

Postat av: Noelia

Hehe söt du är, tack Nettan! Ja du har ju jobbat med henne så du vet ju :)

Postat av: Kristina

Skryt på du - det är hon värd!

Det går bra för Jenny också - vi får hoppas att våra tjejer fortsätter så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback