Måndag...

2009-11-02 @ 21:29:40

Varit en skön måndag ändå idag, jag tycker annars inte om måndagar. När vi gick upp kl 06:30 imorse så var det ljust ute till min förvåning, men det var skönt att gå upp till det. Varit lite av en rivstart i skolan, alldeles för mycket babbel om onödiga saker och lektionstiderna drar iväg. Känns ändå kul att vara tillbaka i skolan efter tre veckor, inser att jag måste njuta av pluggtiden nu, det är ju sån enorm skillnad på att plugga och jobba.
Efter skolan idag var det dags för dans för båda flickorna, kom hem sent så det fanns inte tid till att laga mat så vi köpte pizza och satt framför tvn och smaskade, sånt tycker både barnen och jag e riktigt mysigt ibland.
Sen var det sovdags för barnen dom somnade blixtsnabbt kl 20:15 idag, så stackarna har också varit helt slut.
Jag ska faktiskt gå och lägga mig redan nu är ruggigt trött, men om jag känner mig själv så fastnar jag framfär tvn en stund först.
Radhusletandet fortsätter men det är HELT dött på hemnet :(

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback