Tisdag...

2009-11-03 @ 20:56:02

Fullt ös från morgon till kväll har det varit idag.
Kom hem från skolan kl 16 idag och då var Jocke hemma=barnen överlyckliga (jag också såklart) :o). Barnen och Jocke spelade spel medans jag gick ner till tvättstugan och sedan lagade mat. Nadjas kompis Felicia var över och lekte en stund också.
Nu sover sessorna och jag ska springa ner en sista vända till tvättstugan.
Jocke är på Hockeyträning men kommer hem snart.
Efter tvättstugan ska jag lägga mig i sängen och kolla på Desperate Housewives och förhoppningsvis somna in tidigt även ikväll. Har känt mig väldigt utvilad idag, troligtvis för att jag la mig i sängen redan vid 22 igår istället för 01 som jag brukar göra. Natti natt!

Jag mår bra och är lycklig :)




Kommentarer

Postat av: Nettan

Skönt att höra=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback