Update...

2009-11-11 @ 20:44:44

Tänkte uppdatera lite vad som hänt de sista dagarna.
I lördags vid 11 tiden åkte jag och lämnade barnen hemma hos Sacha efter det åkte Jocke och jag och shoppade lite, jag behövde ett par partyskor och nya behåar, hittade några jättefina och bra på triumph och Jocke ville ha en ny tröja. På kvällen var vi ute och käkade och dansade med vänner det var riktigt trevligt.
På söndagen var vi mest hemma och tog det lugnt och åt bakismat sen hade jag basketmatch och efter det hade Jocke hockeymatch, vi vann men Jockes lag förlorade tyvärr.
I måndags var det skoldags och sen spelade jag en pokerturnering som inte gick bra.
Igår (tisdag) fick jag äntligen för mig att det var dags att kolla upp mina bortdomningar och ont i rygg/rumpa. Ringde vårdguiden som tyckte jag skulle åka in till närakuten vilket jag gjorde, väl där gjorde läkaren en massa tester på mig och sedan skickade hon iväg mig till Huddinge neurolog akuten med en remiss. Hon sa att jag skulle röntgas, ta ryggmärgsprov och massa blodprov, jag blev livrädd och var helt förstörd i bilen på väg till Huddinge. När jag efter ca 4 timmar fick träffa läkaren så gjorde han massa tester och sa att jag fått diskbråck men att det inte var något som behövdes opereras på en gång så han skickade hem mig med en ny remiss, fredag den 20:e har jag fått en tid för röntgen och vidare utredning. Så jag lär återkomma om det.
Idag efter skolan åkte Jocke och jag till Länna för att köpa färg till lägenheten och lite annat, skönt att ha det gjort.
Imorgon ska vi skriva på kontrakt på nya lägenheten och vi får nycklarna på fredag sen har vi 12 dagar på oss att måla, byta golv och flytta in.
Kommer nog bli bra det här. Usch så jobbigt det är att sitta med mitt onda, måste stänga ner datorn snart.
Lite tv sen sova tidigt. Natti natt!

Claudia och William när Anna och William var här i fredags

 

Så söta :)

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback