Mycket poker

2009-10-18 @ 10:32:35

Det har blivit mycket poker sista dagarna spelade turnering både tors, fre och lör, i torsdags gick det ok var kvar länge och vann lite så jag fick inköpet tillbaka men fre och lördag gick inge bra tyvärr. Hade varit riktigt kul och få vinna igår då det var nästan 80 tusen i första pris, men det gick inte hade jag bra så fick någon snäppet bättre precis hela tiden.
Annars har det varit praktik, lika kul som vanligt. I torsdags var jag på Agnetas begravning jättefin och jättesorglig.
Igår kom jag hem tidigt efter turneringen, åt glass och kollade på en film, rätt skönt faktiskt att inte vara ute och härja en lördag plus att jag kommer att vara pigg på matchen idag.

Nu ska jag snart sätta igång att storstäda och åka och storhandla, så är det färdigt när mina älsklingar kommer hem.
Match i Farstahallen ikväll, ska bli kul.

Hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback