Mysig helg

2009-10-11 @ 00:12:44

Igår var Claudia, Jocke och jag lediga och tog det lugnt här hemma, tvättade och lite sånt bara, hämtade Nadja tidigt från skolan och åkte hem och packade lite för att bege oss till Sofia, LG och barnen. Vi åt tacos där och kollade på idol, det blev sent så barnen och jag stannade över. Jocke åkte till Jönåker för en grabbkväll.
Vi hade det jättebra hos Sofia och Co, barnen leker jämt så fint. När barnen (och LG) hade somnat försökte Sofia och jag kolla på en film men vi båda somnade, haha vad ovanligt.

Idag vaknade vi vid 10 tiden åt frukost och åkte sedan på Claudias balett, Nadja fick ta med sig Ronya hem och sova över. Efter baletten körde vi Claudia på kalas och de stora tjejerna och jag fördrev tiden i Tumba C = dyrt.
När vi hämtat Claudia och var på väg hem ringde Therese och frågade om vi ville följa med ut på en promenad men då var det middagsdags och dags för lördagsmys hemma så det kändes inte så aktuellt, bjöd istället hem Therese och Suzana på middag. De kom vid 18- tiden och vi hade en supertrevlig kväll, barnen älskar när mina vänner kommer över, de får ju väldigt mycket extra uppmärksamhet då :)
Tjejerna åkte hem vid 22:30 och samtidigt slocknade alla tjejer här hemma.
Själv sitter jag och tar igen lite, läser bloggar och kollar facebook, spelar faktiskt en liten turnering online också, heja mig!

Imorgon är det basketmatch vet dock inte om jag ska spela den eftersom jag varit sjuk men åker nog dit ändå och kollar om jag behövs annars tittar flickorna och jag på matchen istället.
Sen blir det hem för sista mys med mina älsklingar innan dom åker till pappa, sen kanske det blir några timmars jobb på kvällen. På måndag börjar min praktik, weeee!

Riktiga foton för första gången i denna blogg:

Jag med disktrasan i högsta hugg, som vanligt

Claudia målar med en pensel och vatten på Therese eftersom Therese tyckte det var så skönt förra gången

Nadja var lite trött

 


Bus Claudia


Barnen känner på sparkar från bebisen i Therese mage


Dagens köp, svarta höststövlar till Claudia, vita varmfodrade gympaskor till Nadja och bruna stövlar till mig.
Var egentligen ute efter vinterskor till barnen men hittade inga, men det är ju ingen riktig panik än, tar det vid nästa shopping tillfälle istället.




Kommentarer

Postat av: Carlos

Grattis till segern!!! Grattis till Micke och Therese också! Ha det bra!

Postat av: Jenny

vilken härlig helg ni verkar ha haft det,snygga skor var det! Grattis till vinsten förresten,lättförtjänta pengar ;)

Postat av: Noelia

Tack Carlos och Jenny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback