Tröttis

2009-10-01 @ 22:15:26

Jobbade igår natt, började kl 17 och kom hem kl 07, somnade väl ungefär kl 08 och sov till kl 12 så jag är lite  trött idag. Men det var nice med lite klirr i kassan :)
Annars idag har jag bara varit hemma, lagade en god middag som Jocke och jag åt innan han åkte till jobbet, hans sista natt nu sen börjar han jobba dagtid, jippie!
Har suttit framför datorn och tvn hela kvällen först blev det "idol" och nu "inlåst".
Pratat en bra stund med en kär vän i telefon också, åh vad jag saknat att höra hennes röst!
Imorgon ska jag jobba natt igen och på lördag ska jag spela Krukans turnering, japp jag har bestämt mig för det nu, ser fram emot det och ska bli jättekul och förhoppningsvis går det bra också. Turneringen är helt full nu med 160 st anmälda och flera står i kö.
Innan jobbet imorgon ska jag vara i skolan och sedan ska vi på middag på Lagnö hos Jockes mor & far.
Vill försöka hinna med den där mässan också i helgen, fullt upp med andra ord men jag gillar det :)

Psssst! Linus har nappat och håller på att göra min blogg fin ni får förhoppningsvis se resultatet om inte allt för länge, tack Linus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback