Jag vill klippa mig!

2009-09-22 @ 22:44:04

Jag har för fan haft samma jäkla frisyr sjukt länge nu och har tröttnat rejält men jag är så feg vågar inte göra något. Men nu jäklar vad jag är sugen på att klippa bort allt och göra om. Tycker dessa frisyrer är riktigt snygga, tyvärr har jag ju jätte lockigt hår, men jag kanske skulle göra plattången till min bästis?



Vad tycker ni? Ska jag våga göra något med mitt hår? Och isåfall vad?
Bild nr 1 och 4 lockar mest, frågan är om det går att göra nåt liknande med mitt hår.
Vill färga också, gärna rött men undra om jag skulle passa i det, jag är SÅ feg!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Fortsätt fega :-s!!!! Du är ju så otroligt fin i ditt långa hår! Kommer gråta floder om det försvinner......... PoK

Postat av: Nolli

Det ska ju inte försvinna helt bara bli lite kortare och byta färg, och det växer faktiskt ut igen :) PoK

Postat av: Gia

att klippa upp det blir jättebra tror jag, men kolla med en frisör som vet hur håret kommer att bete sig.



Inte för rött, jag tror det blir snyggt om du förstärker det mörkbruna och toppar med mörkrött som bara syns lite lite grann.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback