Jultidningar

2009-09-15 @ 00:12:38

På tal om Jultidningar, Nadja säljer ju jultidningar och skulle bli jätteglad om någon som läser min blogg vill köpa, har lovat att hjälpa henne lite.
Så säg gärna till om ni vill ha något. Här kan ni se sortimentet: Jultidningar
Klicka på Jultidningskatalog så ser ni hela sortimentet finns allt möjligt gott och blandat.
Maila mig bara sen och skriv artikelnr. Produkterna kommer någon vecka innan jul och behöver inte betalas förns du får dom i din hand.

Min mail: [email protected]

Kommentarer

Postat av: Nettan

Jag vill beställa=) vet redan vad..Självklart så handlar jag av Nadja..Kramis

Postat av: Jenny

Jag skulle gärna gjort det men vi har redan beställt från 3 grannar... Dom är riktigt tidigt ute i år!!! Hoppas att det går bra för henne!

Postat av: Noelia

Gud så bra Nettan. Kan du inte maila mig artikelnr då? Det står ju på sidan. Eller du kanske vill bläddra i tidningen? Isåfall kan jag ju ta med den när vi ses, för visst borde vi hinna med det innan dec? :)

Jenny: Jaha det var ju tråkigt :) Tycker dom har varit tidigt ute varje år, det här blir tredje året för Nadja.

Postat av: joanna

lägg en katalog till mig på gamblerz nästa gång du är där så kan jag slänga med lite beställningar.

Postat av: Noelia

Nämen Joanna! Kul att du också hittat hit!

Problemet är att man bara får en katalog, men jag kan ju iofs ta med den så kan du ju titta i din paus eller något. Annars finns det en bra katalog på nätet :) Står tydligt med artikelnr och allt.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback