Låsa in barnen...

2009-09-10 @ 00:27:55

Var ju på föräldramöte idag och ett mycket intressant föredrag om barn och internet och mobilvärlden.
Usch vad skämmande vissa saker var. Hur ska man skydda de små liven mot allt? Jag kommer självklart att göra MITT yttersta och hoppas att det räcker väldigt långt. Helst skulle jag vilja låsa in mina tjejer och kasta bort nyckeln för att skydda dom mot allt ont som finns därute.

Vi var även på lilltjejens första teaterlektion idag, hon tyckte det var superkul!
Jag var på basketträningen men kände mig inte alls i form, känner mig fortfarande lite yr. Ska lägga mig och läsa lite nu.
Natti natt!

Någon som är bra på webdesign? Vill göra bloggen fin. Liiiinus!!!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback