Lugnt & skönt

2009-09-28 @ 19:25:07

Jag hade tänkt försöka jobba lite extra idag som dealer men jag behövdes inte tyvärr men på ons blir det lite extra jobb iallafall. Så ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt tänkte jag, så skönt.
Ska bara diska först, måste även fixa något att äta, sen blir det Idol och Hollywoodfruarna. Har tänt massa ljus  och har det mysigt helt ensam, helt ok faktiskt börjar lära mig att umgås med mig själv, förut klarade jag inte alls ensamheten nu tycker jag att det är underbart, inte alltid dock.
Har lite annat att fixa också jag är ju en riktig tidningssamlare, Amelia och Mattidningar, jösses vad mycket jag har. Så jag har faktiskt tänkt rensa bland dom, ska klippa ut favoritrecept från mattidningarna sedan åker dom till tidningsinsamligen samma sak med Amelia.
Så jag har lite att göra nu, men vad gör man inte för att fördriva tiden lite. Hade gärna gått på en promenad också men jag tycker att det är lite läskigt när det är så mörkt ute.

Höstmys
Höstmys

Kommentarer

Postat av: Jocke

Du är så duktig... Går gärna en promenad med dig nån dag sen! Puss puss

Postat av: Noelia

Tack! Men det blev inte mycket gjort av det jag sa tyvärr, men men har haft en mysig kväll helt ensam ändå. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback