Måndag igen...

2009-09-21 @ 22:15:14

Vaknade imorse kl 06:30 som vi alltid gör när det är skoldagar, Nadja sa att hon hade ont i kroppen och kände sig lite slö, funderade på om vi skulle vara hemma men det ville inte Nadja så då kan hon ju inte vara sjuk tänkte jag och körde iväg till skolan. Tror hon var mest trött eftersom det blev lite sent för henne med läxorna igår, sa att hon kunde ringa om hon kände sig sämre under dagen men det gjorde hon inte, hon verkar inte vara sjuk alls när jag hämtade så efter skolan åkte vi på tjejernas dans. Det är så himla bra för dom går på samma dans och har tiderna direkt efter varandra i samma lokal så man slipper åka omkring. Claudia har kl 16:15-17 och Nadja från 17-18:30.
Medan Nadja dansade åkte vi över till Ica Maxi och handlade frukt och mmm Exotic snacks, har fått en nojja för det just nu. Jocke följde med oss idag eftersom Nadja gärna ville det. Sen åkte han och jobba (han jobbar natt) och tjejerna och jag åkte hem och käkade, vi tog med oss Max & Mc Donalds hem idag, det finns inte riktigt tid att laga mat när man kommer hem dagar som denna, vi var hemma kl 19:15 och jag lägger barnen kl 20.
Har precis tagit en skön dusch och sitter och "tittar" på Hollywood fruar, fy fan vad pinsamt, uäck!

Idag har presentationerna om tre generationer börjat i skolan vi hann lyssna på tre personer och jag är 4:a ut imorgon bitti kl 09, är lite nervös men tror det kommer att gå bra, ska bli skönt att ha det gjort och sedan bara ta det lugnt och lyssna på resten, vi är 22 st i klassen så det blir till att lyssna på 18 st presentationer till efter min. Men det är roligt, väldigt intressant och vissa sorgliga. Idag rann tårarna på mig, man blir väldigt tagen av många historier men jag tror att det är bra inför framtiden, går ju som sagt en social linje och de flesta kommer att arbeta med människor.

Nu är det ju Roast på Berns, det kan jag inte missa. Ska kolla på det och plugga en stund sedan sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback