Nemas problemas

2009-09-22 @ 22:28:34

Presentationen gick jättebra idag, sjukt bra faktiskt jag är jättenöjd. Åh nu kan jag andas ut och ta det lite lugnt i ca 2 veckor. Vi har praktik snart och jag lade in ett önskemål om att få praktisera på Västberga särskola i antingen låg eller mellanstadiet, min lärare skulle kolla upp om det gick, jag hoppas att dom tar emot praktikanter.
Annars idag har det varit skola för oss alla, utom Jocke då han jobbar sista natten inatt sen är han ledig i 5 dagar, jihaaa! Barnen hade med sig varsin kompis hem och lekte idag så det var fullt hus.
Jag har mest diskat och fixat, även gjort matsäck till lilltjejen som ska på skoljoggen imorgon.
Kollar på nån dokumentär om Peter Jöback nu, god I love him!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Jahopp! Brädad av Jöback DIREKT!!!! :-(

Postat av: Nolli

Alla dar i veckan! ;) PoK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback