Äntligen frisk..

2010-04-18 @ 22:54:55

Efter förra inlägget blev jag sjuk och har varit det sedan dess. Har inte orkat blogga faktiskt.
Mån, tis och ons var jag bara hemma efter skolan och vände för att åka och jobba.
I torsdags var Jocke och jag och åt på Mamas and Tapas, mums. I fredags lirade jag först turnering men det gick inge bra så jag åkte istället hem till Mattias där även Martin var, planen var att sitta där en stund och sedan gå ut men så blev det inte, vi stannade hos Mattias.
På lördagen hade vi först öppet hus i skolan sedan åkte jag och spelade en turre (kom 4:a) och sedan bjöd Jocke och jag hem Mattias och Martin även då var planen att gå ut men jag var helt slut så det blev inte så men det droppade in folk här under kvällen och vid 03 tiden hade alla gått hem. Jag var nykter och trött kände mig som en party dödare men men så är det ibland.

Idag har jag hämtat mina fina prinssesor, mysigt att ha dem hemma igen :)

Kommande vecka händer det massor. I morgon ska vi med skolan på studiebesök till Noaks Ark som arbetar med Hiv/Aids efter skolan ska vi på kvartsamtal i Nadjas skola och sedan ska Nadja ha golfträning.
På tisdag ska vi med skolan till Alla Kvinnors Hus som jobbar med misshandlade kvinnor och Nadja ska till läkaren och kolla magen igen. På onsdag ska vi med skolan till Stadsmissionens enhet Enter som jobbar med utsatta barn och sedan har barnen teater efter skolan. På torsdag kommer prostitutionsenheten till skolan för att prata om trafficking. Dessa liknande studiebesök ska vi göra på vår studieresa till Riga nästa vecka. Ska bli spännande att jämföra hur det ser ut här och i Riga. Vi kommer även att besöka barnhem i Riga.

Får väl se om jag hinner blogga något med tanke på att vi har fullt upp.
Jiiiiha kom just på att det bara är 7 veckor kvar till skolavslutning, jag tar "studenten" och SOMMARLOV! Fan vad lovely.

Nä nu måste jag sova så jag orkar upp imorrn kl 06.
Kram och God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback