Attjo attjo prosit...

2010-04-09 @ 00:14:40

Dagen började fint med en promenad med Claudia, Suzana, Therese och Joline. Vi gick från medborgarplatsen och bort till Moderna museet där vi åt lunch. Det var så himla härligt väder och jätte mysigt att gå i solen.
Vi satt där och babblade i ca 2 timmar innan vi gick vidare till Gallerian och åt glass. Helt plötsligt blev jag matt i hela kroppen hade ingen ork alls så vi åkte hem och jag lade mig och vila en timme innan vi skulle få gäster.
Jag är dunder förkyld och har jätte ont i halsen och knappt någon röst kvar det blev värre på kvällen men hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så jag har ork att ta hand om barnen, de åker ju till pappa imorgon kväll så det vore mysigt att kunna ge dem 100%.

Nadja kom hem från Ronya vid 15 tiden hon tog med sig Ronya som sover över här ikväll.
Vid 18:30 kom Jockes släktingar för att fira hans födelsedag de åkte hem vid 21 och sen dess har vi bara degat på soffan, Nadja och jag somnade men jag blev väckt av Claudia & Ronya så jag flyttade över Nadja till sängen och lade Claudia och Ronya. Tänkte att jag skulle blogga och kolla FB lite snabbt sen sova så jag är pigg imorgon.

Håll nu tummarna för att jag inte blir värre MÅSTE verkligen göra högskoleprovet på lördag, nästa prov är inte förrän om 7 månader igen.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback