Glad Claudia :)

2010-04-24 @ 00:33:53

Onsdagen och torsdagen var inga problem att lämna Claudia i skolan, hon ville inte ens vinka som hon alltid gör så det var ju positivt. Har inte gjort så mycket förutom skola och teater med tjejerna.
Idag körde jag Nadja till ett tjejparty och efter det åkte Claudia och jag och firade bästa Jennys födelsedag, vi med barn och gravida åkte hem vid 22 medan de andra brudarna är ute och gör stan osäker, hoppas de har kul.

Imorgon ska jag hämta Nadja och sedan ska vi till kärrtorp och titta in en klädbytardag med Suzanna.
Sedan har vi inga planer. På kvällen tänkte jag försöka packa det mesta till Riga så jag bara kan spendera söndagen med att gosa med mina älsklingar innan de åker till pappa och jag till Riga.

Kommer säkert inte hinna skriva innan jag åker så vi hörs om ca 1 vecka.

Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback