Träningsvärk...

2010-04-05 @ 00:18:04

och mer ska det bli! Nu jävlar kör jag igång beach 2010 på RIKTIGT! Ska träna varannan dag de veckor barnen är hos pappa och 2 gånger/ vecka när barnen är hos mig. Magen ska bort! Det är så många som undrar om jag är gravid och nu är det fan inte kul längre. Kommer även (om jag hittar) cykla till skolan varannan vecka.
Förresten nu har det gått 3 månader och 5 dagar sedan jag tog mitt sista bloss och jag är inte ens röksugen, det är helt underbart.

Idag har Jocke och jag varit ute och ätit och kollat på stand up med Micke, Therese och lilla Joline, Jenny samt Jonas & Suzana, mycket trevligt.
Igår var vi och åt påsklunch hos Jockes föräldrar och på kvällen grillade vi hemma hos Sofia och Co.
Annars denna vecka har jag jobbat och spelat poker mest, förutom praktiken då. Buhuuu praktiken är slut nu.

Idag på dagen var vi och veckohandlade samt köpte 4 påskägg till barnen. 2 är från morbror Carlos och två från Jocke och mig. Ska köpa en sista liten grej till Nadjas påskägg imorgon så det är färdigt när älsklingarna kommer hem imorgon kväll.
Barnen har ju firat påsk hos pappa därav de sena påskäggen :)
Åh vad jag saknar mina älsklingar men nu är det ju inte många timmar kvar, weeee :)
Det ska bli underbart att ha påsklov och bara umgås med mina sessor hela veckan lång. Det enda vi har planerat är att Felicia kommer hit på tisdag morgon och leker med tjejerna, på kvällen kommer Linda, Ubbe och Bella på middag. Bella sover över hos oss eftersom hennes mamma jobbar så får hon vara här och leka istället för att gå på fritids och på torsdag firar vi Jockes födelsedag och min Nadja har namnsdag :) Resten av veckan får komma som den kommer.

Sessorna åker till pappa redan på fredag kväll eftersom jag ska skriva högskoleprovet på lördag kl 08.
Sjukt nervöst, jag är inte alls förberedd och har inte pluggat alls, men det viktigaste är att jag gör det så jag kommer in på den kvoten, behöver inte ha jättebra resultat.

Nä nu är det dags att sova ska upp och träna kl 10 imorgon tänkte jag.
Natti natt

Kommentarer

Postat av: Lena

Har du bestämt vad du ska söka för utbildning?

Postat av: Noelia

Ja jag har redan sökt 9 st olika för att vara säker på att komma in på någon, har jag otur kommer jag inte in på någon ändå.

Detta har jag sökt :



1. SH-21925 - Interkulturell lärarutbildning mot förskola, förskoleklass och grundskolans tidigare år 210hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Södertörns högskola, Stockholm



2. SH-21927 - Interkulturell lärarutbildning mot fritidshem 210hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Södertörns högskola, Stockholm



3. SH-17947 - Socialt arbete med storstadsprofil 180hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Södertörns högskola, Stockholm



4. SU-41307 - Socionomprogrammet med inriktning mot socialpedagogik 210hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Stockholms universitet, Stockholm



5. SU-41309 - Socionomprogrammet med inriktning mot omsorg om äldre och funktionshindrade 210hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Stockholms universitet, Stockholm



6. SU-90334 - Lärarprogrammet med inriktning mot svenska / svenska som andraspråk för skolår F-6 240hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Stockholms universitet, Stockholm



7. SU-90330 - Lärarprogrammet med inriktning mot samhällsorienterande ämnen för skolår F-6 240hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Stockholms universitet, Stockholm



8. SU-90332 - Lärarprogrammet med inriktning mot slöjd, trä och metall och design för skolår F-6 240hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Stockholms universitet, Stockholm



9. SU-90336 - Lärarprogrammet med inriktning mot svenska / svenska som andraspråk för skolår 5-9 270hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,

Stockholms universitet, Stockholm



Den sista är bara en kurs i teckenspråk om jag inte kommer in på något program.



10. SU-20397 - Teckenspråk som nybörjarspråk I 30hp Dagtid,

Normal undervisning, Helfart (100%), Fristående kurs,

Stockholms universitet, Stockholm



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback