Så duktig!

2010-08-31 @ 21:02:00

Känner mig så jäkla duktig och tillfredställd med mig själv idag.
Dagen började med den första föreläsningen i skolan, det var MYCKET information kan jag lova och vi ska läsa 900 sidor på 3 veckor och göra en massa uppgifter på det. När jag kom hem snurrade allt bara i huvudet på mig men jag satte mig ner och gjorde en planering som tog två timmar, då klarnade det lite. Efter det så behövde jag ringa några samtal och göra ärenden så jag gjorde det och passade samtidigt på att ta en lite längre cykeltur.

Vet inte om jag berättat men innan vi åkte till Spanien så bestämde jag mig för att gå med i Tobias registret för att bli stamcells donator så för ca 2 veckor sedan kom det hem en massa papper som skulle fyllas i, skickade iväg dom och igår kom det mer papper och ett provrör som skulle fyllas med blod och skickas tillbaka. Så ett av mina ärenden idag var alltså att gå till vårdcentralen för att göra det, det gick hur smidigt som helst och jag som är så jäkla spruträdd men kände knappt nåt idag, duktig sköterska :)
Här finns mer info om Tobias registret klicka här.

När jag hade gjort allt och kom hem fortsatte jag att plugga och sen var jag tvungen att tänka på nåt annat så jag gick ut och sprang 30 min, inte jätte länge men alltid något. Kom hem och gjorde lite sit ups och armhämningar hoppade in i duschen, diskade och hängde in tvätten från igår och satte mig sedan laddad till tusen framför datorn för att spela sista SM-kvalet. Åkte precis ut med AK mot KK, typiskt att man ska få en hand samtidigt som nån annan har det och så kommer det inget jäkla A. Lite tidigare hade jag AQ mot A8 floppen kommer AA4 jag betar hon synar turn 8. Och gissa vad fisken har om inte A8, blir tokig på att det spelar så jävla illa. Hennes kommentar var: Trodde inte du hade ett A eftersom det låg 2 st på bordet, men PUCKO det finns FYRA A i kortleken!
Grrr blir så jäkla arg, kan man ha medvind någon gång eller?

Hört att filmen "Remember me" ska vara bra så jag ska nog se den nu, får se om Jocke orkar också.

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback