En lista...

2010-12-19 @ 00:32:22

Bara för att det var så länge sedan och jag tycker det är så roligt så kommer här en lista om mig:

1. Hur gammal är du om fem år? Nästan 35 år, jösses!
2. Vem var den sista du träffade?
Barnen och Jocke
3. Hur lång är du?
155 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett?
Halva "step brothers", sedan blev vi trötta.
5. Vem ringde du senast?
Min lillebror Carlos
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Absolut inte" och det var till Jocke
7. Vad är dagens planer?
Klockan är ju så mycket nu så planen är att läsa klart lite bloggar och sedan sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vad det gäller men ringa tror jag
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma?  Oj det var ett tag sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? kl: 11.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Nope
14. Vilken är din favoritplats? Nära mina barn
15. Vilken plats föredrar du minst? Kan inte komma på något
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, då är mina tjejer 21 resp 17 år, jag har säkert en sladdis eller två, ett hem och ett jobb jag trivs med och självklart ett grymt bra förhållande med min blivande man.
17. Vad skrämde dig som barn? Fanns mycket, tyvärr.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mina barn, senast idag :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med underkläder och linne oftast
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st
23. Hur många landskap har du bott i? Har bara bott i Sthlm så Uppland/Södermanland, bodde i Spanien tills jag var 9 år
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha eeeh ja!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Oj har många, 88:an, sandwich, nogger m.fl
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa massor med min familj och flytta
29. Tycker du om kinamat? Nja sådär
30. Tycker du om kaffe? Med mycket socker och mjölk isåfall

 

31. Vad dricker du till frukost? Nutrilett
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? Japp!
34. Tycker du om att mysa? Mmmm...
35. Är du en beroendemänniska? Jag tror det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp Lisa :)
37. Vill du ha barn? Har ju två underbara sessor men vill ha minst ett barn till, gärna en pojke :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & Spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag kommer ihåg
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet


41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen, kläder, resor.
42. Äger du dyra smycken? Nope, eller vad är dyrt?
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja tyvärr när jag var ung och dum.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Snus
45. Vem är den roligaste människan du känner? Barnen
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett stort bakom örat efter en operation när jag var 10 år
47. Vad har du för ringsignal? Nån iPhone standard
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nä tyvärr
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På ett tjejparty


51. Kan du byta olja på bilen? Of course!
52. Har du fått fortkörningsböter? Japp en gång
53. Vilken var den senaste bok du läste? Måste ha varit "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringer
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, Amelia
56. Dansar du i bilen? Haha ja och sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lista på vad jag ska köpa för julklappar
59. När var du i kyrkan senast? På Agnetas begravning :(

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback