Julledighet!

2010-12-23 @ 01:30:18

Så härligt nu är jag ledig i hela 11 dagar, ska tokmysa med mina älsklingar från och med lördag och bara njuta av att vara lediga.

Måndag och tisdag denna vecka har jag bara jobbat och sedan shoppat julklappar med Jocke, vi har köpt galet mycket som vanligt, men det är ju så roligt att ge julklappar :) Idag kom jag hem vid 16 från jobbet och tänkte laga någon god middag samt efterrätt men det hände en massa saker där i mellan som jag var tvungen att ta tag i så det blev bara middag, ingen efterrätt :( Jag får göra det en annan dag, kanske bakar lite imorgon och tar med till Lagnö över jul.

Imorgon får jag SOVMORGON, weee! Ska ev. åka och handla de sista julklapparna med Jenny & Mattias. Jocke jobbar till kl 19 men så fort han kommer hem åker vi till LG och Sofia och kör uppesittarkväll med dem och Ubbe och Linda. Det ska bli roligt men jävlar vad svennigt ;)
Jaja hade inte så mycket roligt att berätta idag heller.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback