En helt vanlig dag....nästan

2010-02-10 @ 22:03:36

Blev väckt kl 07 imorse av killen som skulle fixa vår diskmaskin fast de sagt att de skulle komma någon gång mellan kl 08-10, skönt att den funkar igen iallafall. Kl 08:45 åkte jag till skolan och barnen var hemma med Jocke.
Nu är dom friska så imorgon blir det skola för båda.
När jag kom hem från skolan tog jag med barnen och åkte på teater, var hemma igen vid 19 och då stod middagen på bordet. Det blev Linas Morot- och kokossoppa med nudlar och röda linser, sjukt gott. Denna vecka är mycket bättre än förra. Glömde att ta foto idag.
Spelade lite spel med barnen efter maten och sedan var det sovdags för tjejerna. Jocke är och tränar och jag har det lugnt och skönt i min ensamhet :)

Idag har jag bokat in mig och betalat avgiften för högskoleprovet som jag ska göra den 10 april, gaaah måste plugga järnet. Egentligen spelar det ingen roll om jag inte får så höga poäng bara jag har gjort det så jag har chans att komma in på högskola via både Högskole kvoten och Folkhögskole kvoten, med bara folkhögskole betygen är det jättesvårt att komma in.

Nu ska jag plugga lite, sen sova. Imorgon kl 09 ska jag redovisa inför 48 pers, fy faaaan säger jag bara.

Natti natt!

Kommentarer

Postat av: camilla

Det är inte så många som söker på folkhögskolabetyg (iaf de utbildningar jag sökte för några år sedan) så jag kom in på massa roliga program som jag inte borde komma in på :-) LYCKA TILL!

Postat av: Noelia

Jag får väl hoppas att det är så då :) Fast jag har hört att på typ 120 st intagna är det 8 st folkhögskola, får hoppas på turen då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback