En snabbis...

2010-02-14 @ 17:38:47

Idag väcktes jag av mina prinsessor med Alla hjärtans dag frukost på sängen. Herre gud, jag har världens bästa barn.
Fick en söt mugg och 2 söta kort av barnen och ett smyckeskrin av Jocke. På matbordet stod 30 röda rosor från Jocke :) Tyvärr jobbade han idag :(
Barnen fick ett par små alla hjärtans dag gåvor av oss också :)

Vi har spenderat 4 timmar på högdalens bad & gym idag, först famljegympa och sedan bad. Det var jättebra så det blir nog vår nya söndagsgrej :) Känner mig lugn och harmonisk. En perfekt avslutning på veckan med mina älsklingar. Nu har de åkt till pappa och jag ska åka och jobba.

Stor Alla hjärtans Kram till Er!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback