Inte riktigt som planerat

2010-02-02 @ 20:55:27

Vi fick avboka besöket hos Micke, Therese och Joline i söndags eftersom Claudia vaknade med ont i örat och feber, stackars liten. Tjejerna är hemma hos pappa så det är han som har fått vabba, Claudia har världens hosta nu men inge feber eller öronont längre. Tror hon ska vara hemma med pappa imorgon också.
Tjejerna åkte till pappa på söndagskvällen och jag åkte och jobbade några timmar.

Igår (måndag) var jag i skolan på dagen och sedan åkte jag till högdalens sim och sporthall och köpte ett årskort bad, gruppträning och gym. Nu jäklar ska jag jobba in beach 2010, har ju gått upp ca 13 kg sista tiden och det gillar jag inte. Fast jag vill inte gå ner 13 kg, 5-7 kg räcker men det vore skönt att få bort magen och få lite fastare kropp, nu dallrar allt mest ;)
Efter högdalen var jag hemma och bytte om samt åt middag och sen iväg och jobba igen. Kom inte i säng förrän kl 02, och sen gnäller jag på att jag är trött, inte så konstigt kanske.


Linas matkasse igår: Odlad torsk i ägg och persiljesås med kokt potatis och gröna ärter, riktigt gott var det!

Och idag då, upp till skolan som alla andra dagar, efter skolan åkte Jocke och jag till Farsta för att köpa lite strumpor, underkläder och leggings till barnen som behövs för av någon anledning så försvinner sånt alltid spårlöst. Jag fick sjukt snygga träningskläder av Jocke som invigdes ikväll på mitt första spinningpass.
FY FAN vad jobbigt det var det kändes rejält i rumpa och lår, kommer förmodligen inte komma upp ur sängen imorgon för träningsvärk. Men SÅ värt det var det, känner mig pigg och fräsch och kommer förmodligen att sova gott i natt.
Imorgon vill jag också köra något pass men har inte riktigt bestämt mig för vad än.

När jag kom hem hade Jocke lagat en jättegod kyckling a lá Jaime Oliver, mums. Nu sitter vi här med varsin dator men ska snart stänga ner och kolla lite på tv.

Igår var det förresten en månad sedan jag slutade röka och jag står fortfarande fast vid att jag aldrig någonsin kommer att ta ett bloss igen. Är inte ens sugen, nä nu ljög jag nog lite, ibland kommer suget men försvinner lika fort igen.

Det var allt för idag! Tjohej

Kommentarer

Postat av: Jockemannen

Du är så duktig!



Puss

Postat av: Nettan

Så stolt över dig. Kram nettan

Postat av: nadja

Hej

var det gott?

Jag älskar dig :)

puss

Postat av: Noelia

Ja det var jättegott. Det som kommer nästa vecka låter ännu godare än det vi fick förra veckan. Älskar dig också gumman! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback