Torsdag

2010-02-25 @ 22:35:41

Wohooo ingen trafik idag, det var hur smidigt som helst att ta sig till barnens skola och sedan till min, kom t.o.m 20 min för tidigt :)
Kom hem tidigt idag så skönt, slappade lite på soffan med barnen innan Jocke ropade "Maten är färdig"! Det är ruggigt skönt på onsdagar och torsdagar när Jocke är ledig, då slipper jag laga mat :)
Efter maten var det dags att göra iordning för imorgon, Nadjas klass ska äta frukost i klassrummet och alla barn fick välja vad dom ska ta med sig. Nadja valde pannkakor och té. Lektionen är på engelska och tanken är att barnen ska prata på eng om sin frukost, Nadja har övat järnet :) Can you please pass me the milk? Hihi
Hann med lite tvättstuga också.

Barnen låg i sängen kl 20, vi ska upp extra tidigt imorgon annars brukar de få vara uppe liiite längre, men det var inga protester de var nog trötta.
När de somnat satte jag mig och spelade William Thorsson Challenge, det var EVIGHETER sedan jag spelade online, skitkul, saknar det lite men det finns verkligen ingen tid för det.  Det var 252 som startade och nu är det 81 kvar, jag ligger 57a men än har jag chans. Första pris är en resa för två till Barcelona och se en match plus 1291 dollar, heja mig!

Imorgon efter skolan ska vi till min mor och äta middag, även det var evigheter sedan, det ska bli trevligt. Senare på kvällen kommer Jenny & Leon hit och eventuellt Jennys nya kärlek och hans son, hoppas :) Weee!

Nu ska jag spela vidare och hoppas på klonk! :)

Dagens mat: Viltmästarpanna med ris och färska broccolibuketter

Claudia ville ha apelsinjuice till efterrätt

 

Var är barnen?

 

Sedär, ihoprullade i överkastet :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback