Vab vab

2010-02-09 @ 21:04:14

Idag har vi varit hemma och tagit det lugnt, åkte en sväng till skolan på en lektion som var viktig sedan hem.
Eller nja vi åkte förbi Gröna villan i Örby på vägen hem. Det är en helt grym second hand butik för barn, köpte lite barnfilmer, leksaker och sagor på cd, just sånt och spel är grymt att köpa på second hand.
Sedan ägnade jag en stund åt att laga dagens middag och diska, dumma diskmaskin som inte funkar. Nu ska vi spela lite kort med barnen, sen är det sovdags för dem. Barnen kommer att vara hemma imorgon också, Jocke är ledig så han är hemma med dem medan jag är i skolan.

Är med i en tävling och behöver så många som klickar på "gilla" som möjligt på denna bild http://www.facebook.com/linasmatkasse#!/photo.php?pid=4982003&o=all&op=1&view=all&subj=163526612588&aid=-1&id=737106039
Hjälp mig att vinna :)

Dagens Linas matkasse: Köttfärsfyllda paprikor med ris och timjandressad apelsin- och vitkålssallad
Det var supergott!




Kommentarer

Postat av: camilla

asså, äter du och Lina middag jämt?

Postat av: Noelia

Hahahaaa! Linas matkasse kära vän. http://www.linasmatkasse.se

Postat av: camilla

hahaha.. aldrig hört talas om tidigare!!! Jag trodde hon lagade mat med dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback