Ryggen har gått sönder

2010-01-13 @ 22:29:22

Ajajaj! Idag i skolan högg det helt plötsligt till och knakade i ryggen, först var det bara väldigt obehagligt men det blev värre och värre och tillslut kunde jag varken gå eller andas, försökte gå på huk. Ringde med gråten i halsen till närmast naprapat som hade tid och jag fick en tid direkt. Blev bättre och jag kunde andas direkt efteråt men det gör fortfarande ruggigt ont och är jobbigt att ta djupa andetag. Jag har tydligen en rejäl låsning vid skulderbladet men ska förhoppningsvis (enligt naprapaten) vara borta imorgon om det inte är det så ska jag tillbaka till honom på fredag. Känner mig som en 80 åring, gammal och skruttig.
Tur att Jocke var ledig idag så jag kunde få hjälp med allt.

Nu är det dags att sova och vila ryggen.
Natti natt!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback