Vad händer?

2010-01-24 @ 22:29:42

Tyckte att det var dags att blogga och skulle skriva en liten summering, men jag kommer fan inte ihåg vad jag har gjort, skumt. Har för mycket i huvudet.
Skolan vet jag att jag varit i iallafall, jobbat har jag också gjort, annars inte mycket mer.

Hälsade på lilla söta Joline i torsdags, SÅ söt jag vill haaa! I Fredags spelade jag turnering, kom långt men inte tillräckligt. Igår var jag i valet och kvalet om jag skulle gå ut eller inte, jag var helt slut så det blev hemmamys hemma hos Anna & William, så skönt. Tycker inte alls det är lika kul att gå ut längre, ett tecken på att man börjar bli äldre kanske ;)

Just det innan jag åkte till Anna igår så skulle jag lämna Jocke i södertälje, han skulle kolla på en hockeymatch med några vänner och sedan ut och festa lite, när jag hade lämnat honom åkte jag förbi skärholmen för att handla lite grejer till Molle (kaninen), köpa gardiner till köket och till Nadjas rum. Hittade till Nadjas rum men till köket var det värre så det blev tyg från ikea och sy egna. Det blev fint men hade lite bråttom så jag sydde gardinerna på 20 min, jävlar den som kollar på nära håll :)

Vi veckohandlade lite också, imorgon börjar ju vår prenumeration på Linas matkasse så vi handlade ingen mat till veckan utan allt annat som behövdes som frukost, toapapper och sånt. Så skönt att slippa planera veckans mat. Det ska bli spännande att testa Linas matkasse, menyn för veckan ser väldigt bra ut. Återkommer med betyg :)
Efter skolan imorgon har båda tjejerna dans så vi är inte hemma förrän vid 19.30 och på onsdag teater för båda samma tid. På torsdag ska Claudia vara statist i "Våra vänners liv" en serie som kommer på svt i höst, hon tycker det ska bli jätteroligt :)

Ja just det vi var ju och såg "snabba cash" i torsdags också, den var bra tyckte vi.

I fredags blev det klart att vi åker till fjällen vecka 12, det ska bli helt underbart, åka skidor, spela spel, äta massa gott och bara mysa. Inga datorer och ingen vardagsstress åh vad jag längtar.
Nadja ska få ta med sig Filippa också vilket hon är jätteglad över.

Idag har Jocke och jag storstädat och då menar jag STORSTÄDAT hela lägenheten, lovely!

Hämtade barnen hemma hos pappa idag vid 18:30 och blev bjuden på mat, trevligt :) Underbart att ha barnen hemma igen.

Usch det här inlägget är helt snurrigt precis som mitt huvud just nu. Dags att vila, har mått dåligt hela dagen idag.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback