Long time

2010-08-01 @ 00:24:17

Länge sedan nu, har inte riktigt haft tid att blogga. Kanske kommer en recap nån dag om jag orkar :) Barnen hade det iallafall toppen på Rhodos med pappa, de ser ut som pepparkakor mina fina tjejor :)

Idag har vi varit på Lagnö och firat Jockes pappa, barnen har seglat, åkt skoter och badring och haft det skoj. Jag låg mest i sängen för att jag har så jäkla ont i ryggen. Men vid 17 klev jag upp och började laga mat.

Imorgon blir det grönan, vi längtar! Hoppas på bra väder, bara det inte regnar så blir vi glada. Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi åker till Spanien, LÄNGTAR som bara den.
Nu sova så man orkar hålla igång hela dagen imorgon.

Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Hannah

Åhhhh ta med mig till Spanien! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback