Medvind...

2010-07-13 @ 00:32:23

Vi har spenderat nästan hela helgen ute på lagnö med lite små utflykt. I lördags blev vi hämtade av en STOOOR båt på Lagnö vid 18 tiden som tog oss och massa trevliga människor till Tynningö och hem till Dan med familj för en trevlig middag. Vid 22 tog vi färjan över till Lagnö och blev hämtade av Vonika som körde oss till "Le Golf" vi blev inte så långvariga där jag var inte riktigt på humör.
Vi sov kvar hos Jockes föräldrar på Lagnö och på söndagen när vi vaknade blev det lite sol och bad och sedan iväg och shoppa ett par grejer. Vid 17-tiden begav vi oss till Mosebacke för att äta och kolla på Spanien-Holland med en massa goa vänner, det va rätt bra drag där och bättre blev det efter att vi vunnit! SÅ JÄKLA UNDERBART! Jocke åkte hem vid 23:30 eftersom han skulle upp och jobba men jag och de andra stannade och fortsatte fira. Kl 03:30 var jag hemma, nöjd och glad :)
Det var lite halvjobbigt att komma ur sängen vid 10 imorse kan jag säga, usch börjar bli gammal för sånt party ;)
Vid lunchtid idag mötte jag upp Claudia och farmor och åt lunch med dem i Älvsjö efter det åkte Claudia och jag till Långsjön och badade, kl 18 tog vi en sval och skön bio på heron, Shrek 4 blev det, vi båda tyckte att den var bra.
Min sessa sover så gott och vi saknar den stora sessan men på onsdag kommer hon hem från kollo. Hon verkar ha det bra eftersom vi inte hört ett ljud från henne.
Imorgon hoppas vi på fortsatt fint väder, vi tänkte åka ut till Sofia, LG och barnen.

TIHIHII! Idag fick jag veta att jag kommit in på mitt förstahandsval på södertörns högskola (Interkulturell lärarutbildning mot förskola, förskoleklass och grundskolans tidigare år) till hösten, weeee!
Det går bra nu med allt, det är nästan så att jag väntar på ett bakslag. Det är ju oftast så att det händer massa bra saker en period för att i nästa bara en massa skit. Hoppas det inte är så den här gången :)

Ska surfa runt en stund och sedan sova, men först lite bilder.


Claudia ville sova på golvet med sin sovsäck


Mina sessor och jag på hägerstensbadet


Tänkvärt


Man tyckte att Joline var liten och så kom Havanna :) 1 månad resp 5 månader gamla sötnosar


Goa Joline, man vill bara äta upp henne


Lilla söta Havanna


PÅ promenad med mammorna


Vi gick till Enskede Krog och åt, jag tog pärlhöna med primörer och pot.gratäng. Mums!


Vi åkte pickup från båten upp till Dan


Jocke


Gia & boll


Haha jag vet att jag ser för jävlig ut, men snygga färger iallafall. Bjuder på det


Mycket folk på mosebacke




SEGRARE!!!!!


Hihi bara lilla jag

Kommentarer

Postat av: Nina

Grattis till skolan! Vad roligt! (Jag höll också på Spanien! )ler Kramis Nina

Postat av: Nadja

Jag hörde på kollot att Spanien vann!

Puss<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback