Precis pratat med sessorna.

2010-07-20 @ 23:08:53

De landade på Rhodos kl 20:30 och lät jätteglada. Jättevarmt sa de att det var hihi.

Det regnade inte i söndags som lovat men vi tog det lugnt ändå, var bara i parken en sväng och hos "grannarna" Kim & Fredrik och deras barn. Mös lite på soffan och spelade kort innan Sacha kom och hämtade barnen och sedan åkte jag med Jenny och Cecilia och kollade på Melissa Horn, hon är ju så jäkla bra :) Jocke och Mattias kom in och mötte upp oss på söder efteråt men det blev en tidig kväll, jag var SÅ trött.

Igår skulle jag ha jobbat men fick spela turneringen istället och kom 3:a igen, 8800 kr rikare :) Det har som sagt gått bra, de sista 4 turneringarna har jag kommit 3:a, 1:a. 1:a och 3:a, sjukt bra för sommarplånboken :)

Kim & Fredrik fick sitt 5:e barn igår så idag åkte vi och köpte en liten present och åkte och hälsade på dem, Lina och Martin var också med. Kul att träffa dem, det var länge sedan. Vi kom precis hem därifrån och ska kolla lite på solsidan nu.

Natti natt!

Övernatting på golvet, hihi


Melissa Horn


Inte bara bra, sjukt vacker också

Lille bebisen utan namn




Kommentarer

Postat av: Nina

Roligt att det går så bra i pokern! :)

Man kanske skulle ta tag i det och börja spela?! Hmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback