Studenten och 7-års kalas.

2010-06-04 @ 13:12:48

Jaha blogga hinns ju tydligen inte med just nu. Idag har jag tagit studenten, fatta det, helt sjukt! Men så underbart, nu har jag friheten att bli nästan vad jag vill. Claudia fyller år imorgon så ikväll vid 17 ska vi till bandängens lekpark med lite vänner och fira. Imorgon ska hon ha sitt barnkalas hos pappa. Min lilla tjej blir 7 år!

Jag ska sätta igång och göra tårta och laga mat snart, får blogga mer och lägga in bilder imorgon eller på söndag.

Förresten jag åker till Spanien med Sanna på måndag, ska bli skönt att slappa, sola, bada och äta massa gott. Önskar jag kunde skriva shoppa också men det har jag fan inte råd med just nu speciellt med tanke på att jag fick en fortkörningsbot på 2000 kr här om dagen, bra gjort Noelia lagom till sommaren, grrrrr!

Hörs sen! Ha en underbar dag, det ska vi ha.

Kommentarer

Postat av: n

nnn

Postat av: camilla

va? jag åker oxå till spanien på måndag.. malaga.. landar 10.20...

Postat av: Madde

Hejhej:) jag har en kategori "tjejsnack, sex och kärlek" Som handlar om allt. Diskussioner, funderingar, tips och lite hjläp finns:) De flesta vet det mesta men de finns de som inte gör det. Så jag har denna kategori för att hjälpa och för att det är ett himla kul ämne att skriva och prata om:) Kolla gärna igenom den och kommentera bra eller dåliga saker om kategorin, eller något du skulle vilja läsa mer om:) Skulle vara jätte snällt! Tack för hjälpen på förhand:)

Postat av: lucke

Var med och tävla om en klocka på min blogg om du vill :D

Postat av: Noelia

Camilla jag åker till Alicante och landar kl 23:30 :)

Ha det så bra därborta!



Suck för spam!

Postat av: nillan

Grattis till studenten!!! ;) Hoppas att ni har det bra i Spanien. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback