Long time...

2010-03-30 @ 23:10:06

Har varken haft tid eller lust att blogga sista tiden.
Mycket roligt som hänt, varit i fjällen bl.a, det var hur mysigt och roligt som helst.
Idag har jag sökt massa utbildningar, hoppas jag kommer in på någon. På kvällen var Jenny, Therese och Joline och Suzana här och åt middag, mys! Är på praktik denna vecka på särskolan, jag ÄLSKAR det stället, jag skulle nog kunna säga att det skulle kunna vara mitt drömjobb :)
Äsch jag orkar inte skriva, lägger in lite mycket bilder istället.


Claudia och jag på Toys´r us för att köpa present till William


Williams 1-års tårta


Födelsedagsbarnet med mormor


Claudia håller i lilla Joline




Barnen och jag var på bio och såg "Alvin och gänget 2"


En dag på heron city, barnen sitter i nån form av simulator




Tjejerna och jag i fjällen








Vi hyrde längdskidor en dag för att testa, skitkul men svårt :)


Jocke & Claudia


Mina älsklingstjejer


Nadja äter lunch på fjället


Busungar


Vi letar efter fina stenar






Latmask :)


Glada tjejer, Nadja och hennes kompis Fillippa


Grattis Jocke på 35-årsdagen


Blandade mob bilder:


Claudia är "modell"


Claudia åker i lilla backen


Filippa och Nadja fixar liften själva


Och Claudia också, hon var såååå stolt!


På väg till fjällen


På väg hem från fjällen, hihi

Lite videosar från fjällen:










Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback