Sön- ons

2010-03-04 @ 01:08:28

Jaha ja här har det varit fullt upp fast jag har sportlov. I söndags var barnen och jag på familjegympa och sedan på badhuset igen hur mysigt som helst, jag gillar vår nya söndags aktivitet det är en bra avslutning på veckan innan barnen åker till pappa. På kvällen när barnen åkt till pappa så åkte jag och jobba sedan har jag bara jobbat sön, mån och tisdag. Har kommit hem från jobbet ungefär samma tid som jag brukar gå upp till skolan normalt, ovant och nu är jag minst sagt trött. Har mest sovit bort dagarna känns det som. Igår var vi en sväng och tittade på skidor till mig, det är det som hänt i mitt liv denna vecka :)
Idag skulle jag egentligen ha jobbat också men var helt slut efter natten innan och hade aldrig orkat så jag spelade istället, gick bra i början men sedan hade jag otur som vanligt.

Ja men just det, i måndags fick jag en introduktion på gymet, riktigt bra med tanke på att jag aldrig satt min fot på ett gym förut. Så nu vet jag hur maskinerna funkar och vad jag ska träna, riktigt skönt eftersom jag inte behöver anpassa mig efter alla pass tider.
Imorgon tänkte jag träna igen, och eventuellt träffa Therese eller Anna eller kanske båda. Jag är grymt shoppingsugen, gaaah.
På fredag kommer Gia och hälsar på från Åland och det ser ut som att vi blir ett tjejgäng som ska lira fredagsturren, kul kul. Om jag åker ut tidigt ur turneringen så ska Jocke och jag träffa upp Jenny och Daniel och en kompis till honom ute, det var länge sedan vi var ute så det blir nog roligt. Just det jag har massa matte och psykologi som jag ska hinna med också tänkte verkligen försöka sätta mig minst 2 timmar per dag tors, fre, lör och söndag så jag blir färdig, vi får väl se hur det är med diciplinen ;)
Har även tänkt att hinna med att träna på fredag samt en klipptid kl 12:30. Ska klippa bort minst 2 dm av mitt hår tänkte jag.

Just det idag eller ja för 1h och 15 min sedan fyllde Molle (kaninen) 1 år. Nadja ringde och gratta i högtalartelefonen så söt. Grattis Molle!

Jaja mycket svammel här nu ska jag sova så jag kommer upp i hyfsad tid imorgon.
Natti natt!

Detta vaknade jag till i söndags morse, tjejerna hade byggt en koja i vardagsrummet, hihi

Claudias frukostmacka fick ögon, näsa, mun och hår :)


Kommentarer

Postat av: Nadja

Hahaha...aa den var rolig=)

Jag älskar dig:)

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback