Hemma och fullt upp...

2010-05-03 @ 21:20:14

Kom hem från Riga i fredags och inte haft en lugn stund sedan dess. Studieresan var tuff men det tänkte jag inte på när jag var där utan det kom när jag kom hem. Var ett monster i fredags och Jocke fick ta all skit, stackarn. Men nu är jag glad igen :)
Spelade turre både fredag och lördag men innan det jobbade jag ca 6 timmar. Kom 4:a i lördags och fick tröstpris = pengarna tillbaka, skönt att slippa bubbla.
På fredagen var Jocke och jag även hemma hos Sofia och LG en sväng.

Igår (söndag) hämtade jag mina sessor, mysigt.
Och idag har vi alla varit i skolan och sedan dans för tjejerna, nu sover de små liven de är helt slut eftersom det blev lite sent igår.
Imorse innan skolan så var Sacha och jag på kvartsamtal i Claudias skola, hon är så duktig älsklingen. Och jag är världens stoltaste mamma till två goa, snälla, mysiga och duktiga tjejer. Skryt skryt, men det får man göra ibland :)

Kan inte fatta att det bara är 4 veckor kvar tills jag tar "studenten", bara ett tema arbete kvar som ska redovisas för HELA skolan *gulp* sedan färdig, wohoooo!

Ännu mindre kan jag fatta att Nadja fyller 11 år, fatta ELVA år på fredag. Min stora tjej, tiden går så fort.

Tänker lägga in lite bilder nu, har inte så mycket att skriva eller rättare sagt, jag orkar faktiskt inte, vill bara lägga mig på soffan och glo på tv.
Tur att bilder säger mer än tusen ord ;)

Det sista jag gjorde innan jag åkte till Riga var att lära Claudia att cykla helt själv, duktig tjej :)

Claudia lär mamma och cykla, hihi

Vi tre

Claudia bakom kameran

Hela klassen i Riga det är den enda bilden jag lägger upp, resten hamnar på facebook tar alldeles för mycket tid och plats här.


Ha en trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback