Nä nu är det dags att blogga.

2010-05-16 @ 22:58:25

Ska bara försöka minnas vad som hänt sista veckan, hmm inte så lätt.
Förra fredagen på Nadjas födelsedag hade vi lite kompisar här på middag och på lördagen hade Nadja sitt tjejparty med övernattning hos pappa. Claudia och jag var med och hjälpte till men vi åkte hem sen så att Nadja skulle få vara ifred med sina kompisar. På söndagen var Claudia och jag och hade en babyshower för Suzana hemma hos Therese och sedan åkte jag ut till Sacha och lämnade Claudia där eftersom det var dags för hans vecka och på kvällen åkte jag och spelade turren på krukan, gick inge bra tyvärr.
På måndagen var det skola som vanligt och sedan jobb. I tisdags var Jenny och jag och tittade på Magnus Betnèr på China teatern, han är så jäkla bra. I onsdags var Jocke och jag hemma hos Kim & Fredrik. I tordags jobbade jag igen från kl 18:30 till 07, jösses det är jag inte van vid men gick bra.
I fredags var Jag och kollade på Nadjas och Claudias show på tumba scenen, Jenny, Anna, William samt Sacha och farmor var också med. De är så duktiga mina tjejer. Har flera söta videon från showen men tar sådan tid att ladda upp dom så jag gör det när det finns lite mer tid. Efter showen åkte jag och spelade turre på krukan igen, gick skitbra i början men jag hade otur på slutet och åkte ut som 12:a av 91, det var 9 priser så jag gick tomhänt därifrån, buhuuu. Igår åkte Jocke och jag till Lagnö för att hälsa på hans mor och far och sola lite, jäklar vad varmt det var och jag var tokglad. På kvällen åkte vi till Karin, Hola och Marie och åt en riktigt god middag och umgicks med dem ett par timmar, supertrevligt var det och vi hade kunnat stanna länge till och babbla men det var premiär för golfklubben på värmdö och Jocke var lite sugen på att gå dit, så vi åkte dit och jäklar vad kul vi hade, det var länge sedan jag hade så roligt en utekväll. Jag var VÄLDIGT onykter för en gångs skull, Jocke tyckte det var skitkul haha!
Idag har vi storstädat, storhandlat och hämtat hem älsklingarna. De sover så sött och det är underbart att ha dem hemma igen :)

Nu jäklar blir det MYCKET bilder :)

Nadjas dag

Nadja blev i vanlig ordning väckt med frukost, tårta och paket på sin födelsedag, här tackar hon lillasyster för den fina teckningen :)

Hjärterum...på Nadjas födelsedag

Man fick helt enkelt hitta en plats att sitta och äta på :)





Suzana gjorde 3 st jättefina tårtor till Nadja, TACK!

Söta Celine

Anna med William och Therese med Joline

Fina tjejer, Suzana, Stella och Anna

Mer fina tjejer Linda, Celine och Lina

En till fining, Jenny

Casper och Claudia

Nadja gör sig fin innan gästerna kommer

Nu börjar tjejerna ramla in

Världens finaste Nadja

Jag har aldrig sagt att jag är duktig på det här med att dekorera tårtor, haha

Middagsdags

Presentöppning

Min stora tjej!

Alla Nadjas fina kompisar



Babyshower

Claudia provsmakar de goda frukterna



Vi hade SPA tema på babyshowern

William och Claudia

Therese och Anna är redo att hoppa fram och överraska Suzana

SURPRISE!!!

Jenny

Den blivande mamman

Anna och Claudia

Anna

Claudia

Mums

Presentöppning

Claudia, Joline och jag



Tjejernas show

Claudia spelar räv

Alla barn tillsammans, tyvärr tog jag nästan inga bilder, filmade mest. Ska se om Sacha har lite bilder som jag kan få. Lägger upp några videon så fort jag har mer tid.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback