Vad är oddsen?

2010-09-27 @ 22:44:35

Jag har på en månad sökt tre jobb, varit på tre intervjuer och FÅTT alla tre jobben. Sjukt! Vad är oddsen för det? Jag trodde det skulle bli jättetufft att få jobb. Ok om jag gått på 15 intervjuer och fått tre men tre av tre är fan inte illa pinkat. Blev ju tvungen att välja, är nöjd med mitt val men önskar jag kunde jobba på alla ställena :) Första arbetsdagen var toppen men är helt slut måste nog vänja mig vid så många barn och ljudnivån :) Jag trivs hittills jättebra, barnen är helt underbara och personalen med. Mina arbetstider är toppen, jämna veckor (barnveckorna) jobbar jag 9-15 varje dag utom torsdagar då jag jobbar 9-16 och udda veckor jobbar jag: Måndagar 08:30-15:15 tisdagar 08:45-15:15 onsdagar 08:45-15:15 torsdagar 08-17:30 och fredagar 08:45-17:30. Working nine to five....gillar "Svensson" livet :) Så skönt att de kunde anpassa sig efter mina barnveckor eftersom jag då inte kan jobba lika mycket pga. obefintlig barnomsorg för min stora tjej plus att jag vill hinna vara med mina älsklingar när jag har dem.
Nu är det snart sovdags! Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Lina

Inte ett dugg förvånad! Du är grym och glad att det var fler än bara dina vänner som fattade det direkt s!

Postat av: Noelia

Söt du är! Tack! Du är också grym :)

Postat av: Nina

Bra jobbat! Grattis! :)

Postat av: nillan

Bra jobbat! :) Grattis!!! Kram

Postat av: Noelia

Tack Nina och Nillan :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback