Underbara ledighet och Grattis till mig

2011-01-02 @ 01:16:59

Har haft en riktigt bra jul/nyårs ledighet med nära och kära, massa fina julklappar och LÅNGA sovmorgnar. Men nu är det dags att vända tillbaka dygnet för på måndag börjar jag jobba igen. Barnen har ledigt en vecka till, lyllos dem :)
Tanken var att jag skulle börja vända på dygnet idag men kl är snart 01 så det går ju sådär, ska bara surfa runt lite nu när man har en stund för sig själv och sedan sova. Barnen somnade för en liten stund sedan, det har blivit sent för dem också.

Idag har vi mest tagit det lugnt, var ute en sväng och åkte pulka och sedan gjorde barnen och jag en riktigt god blåbärspaj, den godaste jag ätit faktiskt. Jocke gick och lade sig redan kl 21:30 eftersom han sov ca 3 timmar inatt pga jobb, tycker lite synd om honom. Tjejerna och jag såg filmen "Mamma Mia", den är så himla mysig tycker jag.

Idag firar jag 1-år som rökfri, wohooo! Mitt nya nyårslöfte är att försöka att inte städa så jäkla mycket hela tiden och att försöka blogga lite mer :)

Imorgon åker tjejerna till pappa då tänkte hinna lägga in en massa bilder från sista tiden för nu ska jag sova så jag är pigg och glad den sista dagen för den här veckan med mina älsklingar.

Natti natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback