Dags att blogga va?

2011-05-04 @ 01:00:05

Uppdate:

Fy vad länge sedan men det har varit MYCKET! Vi renoverar för fulla muggar men nu börjar det bli färdigt, så skönt. Nu är det mest inredning som gäller, barnens rum är nästan färdig inredda och det kommer bli så fint när det är färdigt. Jag kommer lägga in bilder när det är klart.

Jag har idag opererat bort en knöl stor som en golfboll från mitt bröst, så mycket tankar och oro har gått till det sista tiden. Nu är den äntligen borta och den 16:e får jag veta vad det var för något. Känner mig lite mör kan jag säga men eftersom jag sovit hela dagen så kan jag inte somna nu, ska dock försöka snart.

Vad har mer hänt då? Hmmm.
Jo just det vi har anmält oss till att bli kontaktfamilj, vill egentligen blir jourhem eller familjehem men eftersom vi inte har någon erfarenhet så vill vi prova kontaktfamilj först. På måndag ska vi på "utredning"

Annars är det väl det gamla vanliga livet som rullar på med skola, jobb och alla barnens aktiviteter. När jag kommer hem på kvällarna vill jag umgås med mina hjärtan och när de somnat så orkar jag typ inget annat men ska försöka blogga mer nu, säger det för sjuttioelfte gången :)

I helgen har vi planerat övernattningskalas för Nadja med 12 tjejkompisar på fredagen och på lördagen kommer det några vänner till mig och deras små. Min "lilla" tjej fyller 12 år !!!

Inte så smart att planera in det precis efter operationen eftersom jag inte ska anstränga mig och får inte lyfta men som tur är så får jag hjälp :) Jag kommer att vara sjukskriven i ca en vecka nu av ovanstående anledning, det är ju lite halvomöjligt att inte lyfta när man jobbar på föskola med ettåringar.

Hur mår ni då? Är det någon som läser? Kan ju inte se det längre eftersom min bloggstatistik inte fungerar, irriterande.

Nu ska jag försöka sova.
Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Lena

Självklart läser jag!!

Hoppas att du piggar på dig fort och att beskeden du får är positiva.

Jag tänker på dig massor och det är positiva starka varma och goda tankar.

Postat av: Malin

Läser jag med....Håller tummen för att "golfbollen" är en godartad boll...Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback