En underbar helg

2011-05-09 @ 00:37:31

Nadja fyllde 12 år igår och det firade vi såklart. På fredagen var det 12 tjejer som åt tacos och massa annat gott, lekte lekar, kollade på film och sov här. Kl 02 var jag tvungen att säga till dem att sänka rösten för grannarnas skull, ungefär kl 04 blev det knäpptyst då somnade de.

På lördagen firade vi med vänner och deras barn. Vi grillade och hade det härligt i solen. Nadja är supernöjd med helgen och alla fina presenter.

Tack till alla som var med och firade mitt allt, för alla fina presenter och för hjälpen. Hade inte fixat det utan er hjälp eftersom jag är lite "handikappad" just nu.

Planerar att börja jobba på onsdag igen men som det känns nu vet jag fan, tror att jag måste ringa min läkare för det känns som att något är fel. Jag kan inte böja mig ner eller ha armen rakt ner för det gör så jäkla ont. Har iofs två dagar till på mig att återhämta mig, hoppas det blir bättre. Det blir jävligt svårt att jobba om jag inte kan böja mig ner eftersom jag bär mycket på jobbet.

Imorgon ska Jocke och jag på kontaktfamiljs utredning, spännande :)

Här kommer det lite bilder, orkar inte lägga in alla en och en så jag länkar till dom istället.

Nadjas födelsedag:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150302111326040.412484.737106039&l=8f39b27e6e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback