Älsklingarna hemma!

2009-11-01 @ 22:21:14

Nu är allt i sin ordning igen, mina prinssessor är hemma och dom sover så sött nu :)

Jobbade ju igår och hoppades hela kvällen att jag skulle få gå hem tidigt men blev inte så eller det beror på hur man ser det, fick sluta klockan tolv på natten och det  är ju bättre än de andra nätterna då jag slutade kl 03.
Tanken var att jag skulle upp tidigt idag för att vända tillbaka dygnet efter lovet men vaknade inte av klockan så jag sov till kl 10:30.
Gick upp och gjorde mina vanliga söndagssysslor dvs storstäda och storhandla mat. Var färdig redan kl 13 så då mötte jag upp Sofia & Ronya i Nacka forum och shoppade lite. Hittade ett par enligt mig sjukt snygga vinterskor, och jag hoppas VERKLIGEN att dom är så varma som jag tror, jag fryser alltid om fötterna spelar fan ingen roll vad jag gör, så nu hoppas jag att jag har hittat rätt. Dom kostade 1400 kr och är nog de dyraste skorna jag någonsin köpt till mig själv, haha jag är sjukt snål när det gäller att shoppa till mig själv. Så nu kära vinter *harkel* välkommen, jag är redo. Åh vad jag ska leka i snön med barnen och kolla på Jockes hockeymatcher utan att frysa om fossingarna :)
Även köpt 3 par nya jeans, ett linne och massa hårprodukter som dom hade 50% rea på i Nacka
Min garderob är nog fulländad nu, behöver köpa lite nya behåar och ett par nya "finskor" sen så ska jag inte shoppa på ett bra tag, ska vara duktig och spara pengar, lär behövas till den dagen vi flyttar.

Tjejerna kom hem vid 18:30 vi har bara legat på soffan och kramats hela kvällen, mys!
Ska läsa lite favvisbloggar och sen sova tidigt, imorgon börjar allvaret igen! Men det är ju bara sju veckor kvar till tre veckors jullov och det går fort, man får se det positivt.

Kram & God natt!

Mina snygga Merrel dom är dock mycket snyggare IRL :)

På mina fosingar :)

 

 


Kommentarer

Postat av: Camilla

haha, köpte ett par Merrel förra året och lever i dom! De håller verkligen skit bra och är så gosiga :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback