Avslöjad och sönderstressad

2009-11-18 @ 13:57:28

Den här musikalen ska barnen och jag titta på den 5:e dec.
Jag är sämst på att hålla tyst om överraskningar, måste bli bättre på det, men barnen är glada iallafall :)
Ska bli kul att gå på musikal med tjejerna, jag älskar musikaler och för barnen blir det den första. *längtar*
Blir nog mysigt med en tjejkväll med mina älsklingar.

Ja vad har annars hänt sista tiden då, hmm massor känns det som, min almanacka är iallafall hur full som helst.
I fredags var det bara skola och sen spelade jag turnering och CG till sent på natten, vi skulle fått nycklarna till lägenheten också men det fick vi inte.
På lördagen var Jenny och jag på ikea hon skulle ha lite grejer där och jag skulle byta en tröja till Jocke i skärholmen. På kvällen spelade jag turnering igen och fick träffa Gia, vi åkte ur turneringen ungefär samtidigt sedan satt vi och pratade länge, det var trevligt!

Söndagen var storhandlar och storstädardagen, när jag hade städat åkte Jenny och jag till ikea igen och sedan handlade vi mat. Sen kom barnen, weee!
Skickade ett sms till fastighetsägaren och undrade vart nycklarna till nya lägenheten var och tydligen så hade han skickat ett sms till mig på lördagen där det stod att nycklarna låg gömda på ett speciellt ställe där vi kunde hämta dom, och att golvet var fixat och lägenheten städad, tyvärr hade jag missat det smset men så fort jag fick veta det sprang jag dit för att kolla. Vardagsrumsgolvet var jättefint och städningen godkänd av fröken pedant.
Så det var bara att börja måla och lägga golven :) Jocke började måla redan på söndags kvällen efter jobbet, sen har han målat i måndags och tisdag och nu är det nästan färdigt, Nadja har fått hjälpa till eftersom hon gärna ville det och idag ska Claudia få måla lite på sin fondvägg, jag har knappt gjort något förutom att hålla ställningarna hemma. Ikväll tror Jocke att all målning blir färdig. Golvet fixar vi under helgen och nästa vecka när barnen är hos pappa, förhoppningsvis är vi färdiga innan de kommer hem igen så de slipper bo i skiten.

Annars har det varit skola varje dag och rapportskrivning som jag är färdig med nu, inlämning på fredag kl 14:30.
Idag har jag gjort adressändring, flyttat elabonnemang samt försäkringar, nu är det bara com hem kvar som jag ska fixa ikväll. Ska snart åka iväg och köpa lite mer färg och lite annat, sen hämta barnen och gå på teater.
Vi skickade in Nadjas jultidningsbeställning igår, hon har varit skitduktig och sålt för nästan 6000 kr, tack alla ni som handlat av henne.


Jag känner mig jättestressad, helgen är fullbokad med alla barnens genrep inför deras show den 28:e, på lördag är det genrep mellan kl 10-15 och på söndag 10-18, samtidigt som det är barnkalas och så ska vi hinna flytta också. Och mitt i allt har jag ont i ryggen och ska på läkarbesök på fre. Men men det blir lugnare efter nästa ons man får se det positiva. På tisdag kl 14 ska vi vara ute ur lägenheten. Blir nog inte så mycket bloggande på ett par dagar som ni kanske förstår.
Men ha det gott så länge kära vänner!
Kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Dom kommer att älska HSM-musikalen.Jag var och såg den med Mich men då var inte Kevin med,hur som hellst så var hon suernöjd och nu är den nog bättre L

Hoppas att ryggen är lite bättre och att du trivs i nya lyan

Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback