Det börjar arta sig...

2009-11-29 @ 00:22:59

...någorlunda iallafall. Det är inte kaos längre här hemma, fortfarande massor som ska fixas och göras men det går att bo här nu, skönt!
Idag har jag varit på Tumba scenen och kollat på mina älsklingar som uppträdde, vilken show det var, trodde inte alls det skulle vara så stort, wow vilka duktiga barn. Det var 180 barn mellan 6 och 20 år med i showen som sjöng, spelade teater och dansade i 2 timmar och 45 minuter jag är jätteimponerad.
Min lilla Claudia var yngst men ack så underbart söt, Nadja var också grym, som sagt jag är imponerad.
Har 16 st videosnuttar men kan inte ladda upp alla ikväll för det tar för lång tid men har laddat upp 2 st där Nadja och Claudia är med, det kommer fler :)
Kram och Godnatt från VÄRLDENS stoltaste mamma till VÄRLDENS goaste och bästa flickorna.


 

Nadja är med de första 35 sekunderna av denna film, det är hon som står på högra sidan längst till vänster och har ett blått band runt midjan. Claudia kommer med i bild när det gått 2 min och 15 sek på filmen, hon är inte så svår att missa hon är kortast och minst av alla :)

 

 

Nadja är hon som är kortast och står längst fram, hihi så söt och duktig!

Ledsen för bildkvaliten min kamera är gammal nu, måste köpa en riktig videokamera så jag kan filma mina älsklingar, speciellt vid sådana här tillfällen :) Jul snart och strax efter min födelsedag, kanske skulle önska mig en videokamera ;)

 

Kommentarer

Postat av: Stina

Kul, hur gamla är dina barn?

Postat av: Stina

De är 4 och 2. Har precis nattat dem efter en hämtning på dagis. Stora tjejen Ella var hängig... Vad gör ni på fredagar då?

Postat av: Stina

Idol :) Ikväll blir det spännande!



Vem håller du på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback