Fredagsmyyyys!

2009-11-06 @ 22:38:07

Idag var Claudia och jag hemma för Claudia kände sig lite dålig men så fort vi kom hem efter att ha lämnat Nadja i skolan så mådde hon bättre, hon var nog bara väldigt trött.
Vid 10:30 kom Anna & William och tog en fika med oss och vid 12:30 åkte dom hem och Claudia och jag åkte och hämtade Nadja och Filippa som följde med hem, när vi kom hem satt vi och väntade på att Jocke skulle komma så vi kunde titta på lägenheten.
Barnen & Jocke gillade också lägenheten så efter titten ringde jag och tackade JA! Vi skulle egentligen flyttat in den 15/11 men jag förklarade att jag har barnen varannan vecka och att dom åker till pappa imorgon så det vore toppen om vi kunde få sätta igång medan barnen är hos pappa och det gick bra :)
Så nästa vecka ska vi börja måla väggarna och sedan lägga in nytt golv, åh det kommer bli SÅ fint när det är färdigt men kommer förmodligen leva i kaos ett tag, usch ja jag som är ett sånt kontrollfreak och INTE tycker om kaos men det blir förhoppningsvis bara ett kort tag.

Efter titten gick vi hem och tog det lite lugnt sen åkte Jocke hem eftersom han har lite att fixa med plus hockeyträning. Tjejerna och jag har haft det mys och kollat på idol men båda slocknade på soffan redan kl 21, tröttisar.

Barnen åker till pappa redan imorgon eftersom deras kusin och faster är och hälsar på från Arvika och dom vill såklart träffa dom.

Vi ska ut och äta och skaka rumpa med två av Jockes kompisar med respektive, var länge sen jag var ute nu så det ska bli skoj.

Hoppas ni har/haft en härlig fredag.

Kommentarer

Postat av: joanna

grattis till lägenheten!

Postat av: Jenny E

Gudars vad mysigt!!! All lycka till er! Det kommer bli super! Jag hjälper gärna till å målar lite väggar. Puss puss

Postat av: Noelia

Tack Joanna och Jenny.

Kommer förmodligen behöva din hjälp Jenny, tack för att du erbjuder dig du är bäst som vanligt! Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback