Så trött så trött...

2009-10-20 @ 22:39:57

men så glad så glad.
Dagen började som vanligt upp tidigt och lämna barnen i skolan och sedan praktik. På praktiken idag frågade biträdande rektorn om jag ville jobba på särskolan i framtiden eh..JAAAA OM jag vill! Blev sjukt glad, måste ju betyda att jag är omtyckt och att jag gör ett bra jobb, eller hur?
Tyvärr så är det ju svårt nu eftersom jag pluggar heltid men sa att jag gärna jobbar på loven, vore ju verkligen toppen att få in en fot där eftersom det verkligen är det här jag vill göra. Hon sa att hon skulle ha mig i åtanke på loven, hoppas verkligen att det blir så.

Det har varit en toppendag, fått allt serverat, ja nästan iallafall. Jocke är helt grym som underlättar så mycket för mig när jag har barnen vilket ger mig massa kvalitets tid med mina sessor, han får lite tid på kvällarna han också :)
Vardagarna är annars rätt hetsiga med barn som ska hämtas, det ska lagas mat, det ska diskas, aktiviteter hit och dit, läxor, tvättning, det ska packas gympaväskor, det ska borstas tänder, duchas barn, läsas sagor, nattas och en massa annat. Och nånstans här emellan vill man hinna bara umgås och gosa med älsklingarna innan man lägger dom. Två timmar extra per kväll innan klockan blir 20:00 vore en dröm :)

På eftermiddagen idag åkte barnen, Jocke och jag till Buttricks för att köpa lite halloween kläder och smink till barnen som ska på lite galej i slutet på veckan samt nästa helg. Fy F-N vad dyrt det är med sånt.
När vi kom hem lagade Jocke en god middag medans jag umgicks med barnen. När tjejerna somnat blev det i vanlig ordning desperate housewives, SÅ bra.
Nu stupar jag snart, är helt slut. Summa summarum: Just nu är vardagen underbar och jag har världens bästa barn och pojkvän.

Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback