Sjuklingar

2009-10-06 @ 11:19:48

Idag är Claudia och jag hemma och är sjuka. Claudia är jättehes, hostar och har ont i örat och jag har grymt ont i halsen och snorar. Min vänstra halsmandel är groteskt stor, jätteobehagligt och gör ont. För att inte tala om mina läppar som har blivit jätte attackerade av munsår, både över och underläpp gör så förbaskat ont och kliar. Buhuuu vad synd det är om oss :(
Men min dator mår iallafall bra igen, uppdaterad, rensad på 24 virus och har fått ett nytt virusprogram, Jocke lyckades låsa nätverket igår också jag har ju bott här i ett år och haft det oskyddat hela tiden så vem som helst har kunnat surfa på mig, nu är det i alla fall ändrat.
Ska bara ta det lugnt och kurera idag. Mycket mys på soffan blir det :)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback