Torsdag

2009-10-08 @ 21:43:51

I morse när jag gick upp höll jag på att ramla ihop igen för att jag var så yr, blev tvungen att ringa barnens pappa kl 06:45 för att han skulle hämta barnen och köra dom till skolan, stackarn fick åka ända från Uttran för att sedan åka tillbaka, men men ibland kan man inte rå för vissa saker men det var ju schysst att han kunde ställa upp.
När barnen hade åkt till skolan låg jag kvar i sängen tills kl 12:30 när jag vaknade igen var yrseln som bortblåst, skönt eftersom jag hade ett viktigt samtal kl 12:45 och ett möte kl 14.
Hade som sagt ett möte kl 14 med klassläraren på västberga särskola, det gick jättebra och jag verkligen längtar till min praktik v. 42 och 43, vilka underbara barn och lärarna var också hur gulliga som helst. Det är en mellanstadieklass med 5 barn, tre st har downs syndrom och två är autistiska, på dessa 5 barn är det 3 lärare, inte illa. Åh vad jag LÄNGTAR. Tror jag har hittat vad jag vill göra, nu gäller det bara att hitta rätt utbildning.

Efter mötet åkte jag och hämtade barnen sedan hem för att äta middag och vid 17:30 tog vi cyklarna och cyklade till Kim, Fredrik och alla barn för en fika, det var riktigt trevligt att träffa dom igen det var nog 5 månader sedan sist. Sidney har börjat gå sedan sist vi träffade honom, han är hur cool som helst, och sen har det tillkommit 3 katter till i familjen Kullberg/Kurtilla, de stora barnen lekte fint som vanligt. Jocke kom på slutet eftersom han jobbade till kl 19, jag tyckte det var lite läskigt att cykla hem med barnen i mörkret så Jocke kom med sin cykel och cyklade hem med oss, betydligt mycket tryggare :)

Nu är vi nog friska allihopa men imorgon ska vi vara lediga, förutom Nadja då som måste gå i skolan.
Ska fortsätta kolla på lyxfällan och inlåst nu, får zappa fram och tillbaka mellan kanalerna, det suger att programmen går samtidigt.

Mys på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback