Ändrade planer

2009-09-26 @ 01:01:32

Blev visst lite ändrade planer. Fick sms av Sofia som fått i födelsedagspresent att ta med en kompis och gå på Ladies night i globen imorgon kväll kl 19-22:30, hon frågade om jag ville följa med, eller frågade och frågade jag hade typ inget val. Så våra middagsgäster imorgon Suzana och Therese få istället agera barnvakter åt mina älsklingar. Så glad att dom kunde ställa upp, schysst!
Tar bara 15 min från Globen till mig så jag borde vara hemma senast kl 23. Det ska bli riktigt trevligt men jag kan inte låta bli och få dåligt samvete mot barnen för att jag lämnar dom en lördagkväll, men är säker på att dom kommer ha det kul med T & S.
Nu sova, natti natt!


Dessa karlar kommer vi att få se imorgon! :)



Kommentarer

Postat av: Nettan

gu va skoj=)

Postat av: Noelia

Jaaa det var det verkligen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback