Avviker lite från planen

2009-09-18 @ 18:42:38

Jag har bestämt mig för att åka och spela en turnering ikväll, jag har ju försökt hålla mig lite borta från spelandet för att jag kände att det blev för mycket.
Men ikväll är jag helt ensam och har tråkigt så jag åker och spelar, om jag spelar ikväll så har jag spelat en turnering på en månad det är ju faktiskt inte farligt jämfört med innan då jag spelade ca sex turneringar i månaden.

Imorgon kl 10 ska jag låna ut min lägenhet  tills på söndag så jag flyr fältet och träffar upp Nillan kl 11 på stan för en lunch. Ska bli kul att träffa henne var väldigt länge sedan sist.

Nu ska jag bara dammsuga lite snabbt sen drar jag, håll tummarna!



Kommentarer

Postat av: nillan

Hey, blir kul att ses i morrn! :) Kram!

Postat av: Carlos

Visa de nu för fan!

Postat av: Nolli

Nillan: Ja blir jätteskoj :)

Brorsan: Gick inte att visa så mycket, blev utdragen som vanligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback