Friska & Krya

2009-09-25 @ 23:33:08

Idag var vi hemma igen eftersom Nadja troligtvis hade feber igår kväll (min termometer är spårlöst försvunnen), man måste ju vara hemma en feberfri dag innan man återgår till skolan så vi var hemma för säkerhetskull. Tjejerna har varit hur pigga som helst idag och busat järnet så vid lunch bestämde vi oss för att vi inte skulle sitta inomhus så vi ringde Anna & William och åkte med dom till Ikea. Behövde lite grejer därifrån som jag äntligen fick handlat idag. Det blev lite köksgrejer, två nya badrumsmattor, nya kuddar, lite ljus och några krukväxter som det visade inte passade mina krukor så jag behöver två nya krukor nu. På tal om växter, herregud vad jag är dålig på att ta hand om sånt, har verkligen inte gröna fingrar, allt bara dör :( Det blev även lunch på ikea.

Efter ikea åkte vi till skärholmens centrum där jag hade tänk köpa några tröjor till Nadja, men det var hopplöst som vanligt, hon är jättekräsen och svår att köpa kläder till, det blev bara en sjal till henne. Claudia fick nya balettkläder.
Sen var vi inne på Panduro, vilken butik, man skulle ju kunna spendera hur mycket som helst där, det blev lite pysselgrejer där till flickorna. Sedan var det dags att åka till Heron city där vi skulle köpa två st presentkort till ett kalas som Nadja ska på på söndag det är två pojkar från hennes klass som har kalas tillsammans och har önskat sig presentkort från Mediamarkt så det fick det bli, väldigt enkelt.
Blev så sent så vi åt middag på Pizza Hut, sen körde vi hem Anna & Wille och kollade på idol där, på väg hem somnade, som vanligt, Claudia i bilen så det var lite att bära. Sessorna sover så sött i sina sängar nu.

Imorgon är det också fullt upp, på morgonen ska vi gå på klädbytardag, åh det är så roligt tycker jag, efter det har Claudia balett och sen åker vi ut till Linda och Ubbe på en fika. Vid 18:30 kommer Therese & Suzana hit och äter med oss. Sen blir det bara mys hemma. På söndag ska vi bara ta det lugnt tills pappa kommer och hämtar min älsklingar, buhuuu längtar INTE!

Fick ett sms av min lärare idag där hon skrev att jag fått praktiken på Västberga särskola, weee så glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback